۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

من شریعتمداری را دوست دارم

شریعتمداری را دوست دارم چون بدقیافه است!.....

شریعتمداری را دوست دارم چون دروغ میگوید! .....

شریعتمداری را دوست دارم چون مرا بی آنکه باشم عامل آمریکا میخواند!.....

شریعتمداری را دوست دارم چون بی آنکه باشم محارب، فتنه گر و هر آنچه خود اوست مرا مینامد! .....

شریعتمداری را دوست دارم چون پیرو اوست که من او را هم دوست دارم! .....

شریعتمداری را دوست دارم چون جنایتکار است! .....

شریعتمداری را دوست دارم چون مرا میفهمد... میداند که روزی بر زمینش خواهم زد!.....

شریعتمداری را دوست دارم چون نمونه و مصداق همه گوش به زنگان رهبر است!.....

شریعتمداری را دوست دارم چون مرا دوست ندارد!.....

شریعتمداری را دوست دارم چون از من میترسد!.....

شریعتمداری را دوست دارم چون اوست که به من انگیزه میدهد به خیابان بروم و با تمام قوا فریاد بکشم "یا حسین..میر حسین"!

شریعتمداری را دوست دارم چون اوست که من و همکیشانم را به یاد وطنم انداخت!.....

وطنی که به زودی از او و اربابانش باز پس خواهم گرفت!...

ادب از که آموختی؟ از بی ادبان!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر