۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه

شریعتمداری:پسر یعقوب نزول خور مدیر مسئول سایت بالاترین است

فیلم جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت خانم شیرین عبادی علیه مدیر مسئول کیهان از شبکه 4 سیما پخش شد.
آنچه مشخص بود عدم کفایت هتاکیهای شریعتمداری در روزنامه کیهان بود. گویا حکومت گزینه مورد علاقه اش را چنان یافته است که صدا و سیما را نیز در اختیار او قرار می دهد تا خزعبلات خود را در این رسانه نیز به گوش آنان که تمایلی به خواندن روزنامه ندارند برساند.
آنچه امروز در صحنه این بیدادگاه دیدم، افسوس آنان بود که خرده اطلاعی از علم حقوق داشتند. شریعتمداری اجازه داشت هر چه می خواهد، بی ربط و مربوط بگوید و وکیل مدافع شیرین عبادی هم تنها با برخورد جانبدارانه رئیس دادگاه مواجه شود.
امروز در رابطه به شکایت خانم شیرین عبادی پسر یعقوب نزول خور هم مدیر مسئول بالاترین شد.
این انتصابات آقای شریعتمداری گویا تمامی ندارد و صدا و سیمای ما هم که بی چون و جرا باید آن را به گوش امت همیشه در صحنه برساند.

۱۳۸۹ فروردین ۱۲, پنجشنبه

پیامد عدم انتخاب عنوان مناسب در بالاترین

متاسفانه عدم انتخاب عنوان مناسب توسط برخی دوستان در بالاترین راه را برای سوء استفاده هر چه بیستر سپاه و عناصر رژیم میگشاید.
روزی که مطلبی با عنوان "آقای کاسپین ماکان،شنیدی میگن لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود؟!" را در سایت بالاترین خواندم. از نوع صحبت نویسنده مطلب مشخص بود که از سر دلسوزی برای جنبش این عنوان را برگزیده است لذا به آن مطلب مثبت دادم اما با خود گفتم آیا مگر قرار است نهایتا برای موافقت با اسرائیل حرفی زده شود که نوشته "بی موقع"؟
امروز پس از مدتها به سایت گرداب رفتم و مطلب زیر را در آن دیدم. امیدوارم دوستان متوجه باشند که شاید درج چنین مطالبی در سایتهای وابسته به سپاه آنچنان پراهمیت نبوده و تکراری باشد، اما جنبش سبز به حمایت و آگاهی عموم افراد جامعه دارد و لذا باید در انتخاب عنوان و مطلبی که به هر نحو از آن سوء استفاده میشود دقت کنیم.پ


 به نقل از گرداب:
بالاترین به نامزد ندا آقاسلطان:
لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود
پس از اینکه نامزد "ندا آقا سلطان" در دیدار با نخست وزیر اسرائیل خود را به عنوان نماینده جنبش سبز معرفی کرد، سایت صهیونیستی "بالاترین" خطاب به وی نوشت: «آقای کاسپین ماکان، شنیدی میگن لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود!».

به گزارش گرداب به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، سايت بالاترين وابسته به "منوشه امير"، صهيونيست ايراني الاصل و مدير شبكه فارسي زبان راديو اسرائيل که نقش هماهنگ كننده سايت هاي وابسته به جريان فتنه در انتشار اخبار را برعهده داشته است، سفر "علیرضا ماکان" نامزد ندا آقاسلطان به اسرائیل را هزینه بزرگی برای جنبش سبز خواند تا جایی که در مطلبی با عنوان "پیشنهاد مهم" از خواننده های خود خواست:

"پیشنهاد مهم: به خانواده ندا بگیم تا به نوعی از کاسپین ماکان و فعالیت هاش اعلام برائت کنند و بگن که این فرد هیچ ربطی به ندا و خانوادش نداره"

همچنین سایت بالاترین در انتقادی شدید به کاسپین[علیرضا] ماکان که در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اسرائیل گفته است: «آمدن به اسرائیل در رویای من بود!»، نوشت:

"یک نفر جلوی کاسپین ماکان را بگیرد

...من خودم را جای مردمی می‌گذارم که این تصویر و گزارش را در تلویزیون می‌بینند؛ این تصویر برای منِ مخاطب چه پیامی دارد؟ چرا کسی که خود را نامزد ندا آقاسلطان معرفی می‌کند، باید با رئیس جمهوری اسرائیل ملاقات کند؟ در دیدار این آقا با پرز، چه حرف‌های رد و بدل شده است؟ اسرائیلی که بزرگترین دشمن نظام مقدس به‌شمار می‌رود، از دیدار با کاسپین ماکان چه سودی می‌برد؟

جواب این سئولات را چه کسی می‌‌خواهد بدهد؟"
پس از آنکه مادر ندا آقاسلطان در مصاحبه با BBC اظهار داشت: «اگر ندا شهید نمی‌شد با ماکان ازدواج کرده بود» مسیح علی نژاد و نیک آهنگ کوثر که از روزنامه نگاران فراری خارج نشین سبز هستند به تناقض گویی افتاده و بی پرده عصبانیت و نگرانی خود را از نامزد ندا آقاسلطان ابراز کردند.

سایت صهیونیستی خودنویس وابسته به نیک آهنگ کوثر در این خصوص خطاب به مسیح علی نژاد کارمند رادیو فردا (ارگان رسمي سازمان سيا) و راديو زمانه (ارگان رسانه اي سرويس امنيت هلند) نوشت:

"مسیح‌جان! حالا اون ایمیل خواهر ندا رو بفرست برای خودش!
البته ما امروز همین چند ساعت پیش گفتیم که نازنین مادر ندا هیچ نیازی به وکیل و وصی ندارد به همین مناسبت حالا که ایشان با BBC مصاحبه و تاکید کرده که اگر ندا شهید نمی‌شد با ماکان ازدواج کرده بود و نیز خواهر ندا نیز در همان مصاحبه گفته «من می توانم متن ایمیلم را برای شما بفرستم تا ببینید که ادعای این سایت ها صحت ندارد» لذا اینجا رو داشته باش:

...وقتی احساس وظیفه آدم قلمبه می‌شود احتمال همه چیز می‌دهد جز اینکه بزند همان شب همان کسی که به آدم ایمیل داده برود با BBC مصاحبه بکند بگوید چرا خالی می‌بندی خواهر جان؟!"

این سایت در ادامه سایت جرس وابسته به عطااله مهاجرانی را نیز بی نصیب نگذاشته و می نویسد:

"جرس هم چون اول باید یک مطلب را حتماً ندید منتشر بکند بعد بگردد ببیند راست بوده یا دروغ لذا ما باید کیو ببینیم که جرس خبر دست اول منتشر نکند که دنیا کمتر تکان بخورد؟

جرس عین ذغال خوب و دوست ناباب می‌ماند. مسیح خیلی بچه‌ی خوبی بود‌ها. از وقتی با این جرس ورپریده پرید بگی نگی خجسته میزنه‌!"

گفتنی است کاسپین با پرواز شماره 386 العال (شرکت هواپیمائی ملی اسرائیل) از رم وارد فرودگاه بین المللی بن گوریون در اسرائیل شد و در دیدار با شیمون پرز نخست وزیر اسرائیل گفت:

"من نسبت به صحبت‌های شما حسن ظن دارم و احترام به آزادی و حقوق شهروندی را در اسرائیل به خوبی می‌بینم و این نوع برخورد شما با مردم و احترام به آنها، اساسا با احترام به مردم در ایران متفاوت است زیرا در ایران اصلا چنین برخوردی وجود ندارد "!

شیمون پرز همچنین اظهار داشت:

"من با شما اظهار همدردی می‌کنم و به شما می‌گویم که شما می‌توانید به راحتی در اسرائیل دوستان بسیاری پیدا کنید"